Рекомендації для батьків щодо фізичного виховання дітей дошкільного віку.

Гімнастика, фізичні вправи, ходьба повинні міцно ввійти в повсякденній побут кожного, хто бажає зберегти працездатність, здоров’я, повноцінне радісне життя. Гіппократwym-1588848109146wym-1588847872983

Кенгуру на ім'я Кікапу | Йога пригода для дітей від Космік Кідс Фізкультхвилинка для дітей - ВЕСЕЛИНКА - дитячі пісні та розвиваючі відео - З любов'ю до дітей Руханка для дітей - ГУСІ ПОТЯГУСІ - весела дитяча пісня - RoNika і ютуб канал З любов'ю до дітей

wym-1588157246926

Одним із головних завдань педагогічного процесу є оздоровлення дітей. Щоб ця робота мала успіх, батьки повинні стати не тільки спостерігачами, але й безпосередніми учасниками.

Основними напрямами фізкультурно - оздоровчої роботи є:

1. Загальновідомі види рухової активності: ранкова гімнастика, рухливі ігри та фізичні вправи, фізкультхвилинки на заняттях із розумовим навантаженням і фізкультурні паузи між заняттями.

2. Навчальні заняття з фізичної культури як основна форма навчання рухових навичок і розвитку оптимальної рухової активності.

3. Самостійна рухова активність дітей, що виникає за ініціативи дітей, а не за сидінням за комп’ютером чи телевізором.

4. Загартувальні процедури:

ü Умивання прохолодною водою обличчя, рук до ліктя.

ü Провітрювання кімнат здійснювати через 1,5 – 2 години, холодної пори року впродовж 15-20 хвилин, при відсутності дітей.

ü Супутні заходи : ігри, праця в природі, самостійна рухова діяльність, колективне виконання загально розвивальних вправ, рухливих ігор.

ü Правильний режим дня і раціональне харчування дитини.

ü Виховування інтересу до активної рухової діяльності та формування потреби в систематичних заняттях фізкультурою.

Щоденно разом із дітьми виконуйте ранкову гімнастику, здійснюйте загартовуючи процедури, виходьте на прогулянки, залучайте дітей до виконання основних рухів

- вправляйте в ходьбі, бігу, стрибках, повзанні, лазінні, рівновазі, вправах із м’ячем , облаштовуйте в квартирі спортивний куточок, якщо є така нагода, катайтесь разом з дітьми на велосипедах, роликах, грайте в бадмінтон, теніс, футбол, плигайте на скакалці, плавайте та грайте на воді.

Щоденне виконання ранкової гімнастики має велике значення з погляду оздоровлення. Більшість із Вас знають як корисно впливає гімнастика на здоров’я дітей. Виконуючи в ранці деякі легкі комплекси вправ дитина отримує заряд бадьорості на цілий день. Ці вправи покращують всі дії органів та систем, сприяють розвитку необхідних рухових навиків, укріпленню м’язів, формуванню правильної осанки.

Ранкові вправи потрібно робити перед сніданком (тривалість вправ 5-6 хвилин).

В холодну пору зарядку потрібно робити при відкритій фрамузі, в теплу пору – краще на вулиці. Дитина повинна бути одягнена так, щоб одяг не заважав рухові.

Триматись прямо, поставивши ноги на ширині плечей. Плечі держати прямо, вільно рухати руками, не опускати голову.

1. Любіть дитину. Не забувайте про тілесний контакт із нею. Знаходьте радість у спілкуванні з дитиною.

2. Будьте для своїх дітей гарним прикладом ставлення до власного здоров’я.

3. Дотримуйтеся здорового способу життя.

4. Займайтеся фізичною культурою, виконуйте вранці гімнастику

5. Загартовуйтеся разом із дитиною.

6. Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтесь її успіхами і проблемами.

7. Не паліть і не розпивайте спирті напої в присутності дітей.

8. Пам’ятайте, що діти – не просто продовжувачі наших умінь і здібностей. Кожна дитина має право на особисте виявлення своїх потенційних можливостей і на своє особисте життя.

9. Наповніть свою душу і серце любов’ю до всіх і до всього. Передайте це дітям.


Шановні батьки!!!
Дошкільний вік дітей – це важливий період для виховання й розвитку тих умінь і навичок, які слугуватимуть їх здоров’ю все життя. І не менш важливий період для закладання фундаменту міцного здоров’я, здорової психіки, моральної стійкості, гармонійного розвитку, уміння і потреби саморозвитку. Дитині необхідні розумові правила і обмеження, які поступово з’являються в їхньому житті. Соціальне спілкування, їх розвиток, неможливі без передачі їм батьківських знань.

Саме батьки закладають основи життєвої компетентності своєї дитини, допомагають своїм чадам опанувати складну науку життя.

Здоровий спосіб життя – це сформованість психологічної установки на збереження, зміцнення та примноження власного здоров’я та здоров’я оточуючих, активна діяльність індивіда в цьому напрямку.

Здоровий спосіб життя – не просто сума засвоєних знань, а стиль життя, адекватна поведінка у різноманітних ситуаціях. Навчити дитину змалечку берегти своє здоров’я – завдання батьків.

Усім бажаю здоров’я і гарного настрою!


А також пропонуємо заняття для дітей

Фізкультхвилинка - СКІК ТА СКОК - Веселі Дитячі Пісні - RoNika і ютуб канал З Любов'ю до Дітей

Вверх і Вниз - Веселі Дитячі Пісні - Руханки і Фізкультхвилинки - З Любов’ю до Дітей


У вкладеннях ви знайдете комплекси вправ бебі-йоги

Ефективність фізичного виховання забезпечується комплексним застосуванням традиційних та нетрадиційних засобів фізичного виховання. Спортивна база нашого дошкільного закладу відповідає анатомо-фізіологічним особливостям дітей дошкільного віку, постійно поновлюється та урізноманітнюється, раціонально використовується спортивне обладнання. В дошкільному навчальному закладі № 85 є 2 фізкультурні зали: звичайна та міні-спортзала, музична зала, басейн, сауна, кімната спелеотерапії. Фізкультурно-оздоровча робота у нашому закладі покликана здійснювати провідні ідеї Школи сприяння здоров’ю: комфортність і природовідповідність, гармонійний зв’язок з природою. Ці засади і визначили вибір нашим колективом нетрадиційних форм і методик фізкультурної роботи, а саме: двічі на тиждень проводяться гімнастики пробудження з елементами східних технік У-шу.Фізкультурні заняття проводяться за методикою М.М.Єфименка „Театр фізичного розвитку та виховання”. Наш дошкільний заклад кілька років поспіль був базовим з проведення семінарів – тренінгів М.Єфименка, тому багато хто з вихователів дуже добре володіє методами і прийомами організації як фізкультурних занять, так і проведення горизонтальних балетів пластик – шоу.

Навантаження протягом заняття відповідає стану здоров'я дітей. Самопочуттядітей протягом заняття контролюється вихователем фізкультури та вихователем групи, а 1 раз на місяць проводиться медико-педагогічний контроль, під час якого виявляється також моторна щільність заняття, ступінь навантаження на дітей та приріст пульсу. Такі заходи сприяють підвищенню ефективності фізкультурної роботи та проводяться за участі вихователя-методиста, медичної сестри та лікаря.

Крім фронтальних занять щомісячно організовуються спортивні свята та розваги, які ставлять на меті закріплення вивчених рухів у невимушеній обстановці та формування таких якостей, як спритність, швидкість, кмітливість під час конкурсів, ігор та естафет. А, найголовнішим завданням таких заходів є виховання у малюків цікавості до спорту, бажання займатись фізкультурою .

Також у дошкільному закладі обладнано стаціонарний басейн із сауною. Заняття з плавання, в поєднанні із вправами на дихання, які проводяться в сауні, мають змогу відвідувати всі діти нашого садочка. Такі заходи сприяють загартуванню дитячого організму та надають малюкам величезного задоволення!

Тема: Нестандартне фізкультурне обладнання

Задля підвищення інтересу дітей до фізичної культури, стимулювання різноманітної рухової активності успішно використовується нестандартне фізкультурне обладнання - обладнання, виготовлене власноруч. Воно заохочує малят випробувати свої сили, зміцнює впевненість у собі, викликає позитивні емоції. Незвичайний погляд на звичні речі збуджує уяву дітей, викликає добрий настрій, а головне створює позитивне емоційне тло для виконання різноманітних рухів.

Нестандартне фізобладнання використовується для:

• Урізноманітнення форм, способів організації дітей.

• Підвищення інтересу дітей до занять.

• Запобігання плоскостопості та скаліозу.

• Виявлення рівня оволодіння дітьми основними рухами.

Об’ємні форми наповнені природним матеріалом: шишками, жолудями, каштанами, квасолею, пробками із пластикових пляшок. Сліди, доріжки, намисто, тренажери з нашитими ґудзиками тощо використовуються:

• На заняттях із фізкультури.

• Під час гімнастики пробудження.

• Фізкультпауз.

• «хвилинок-здоровинок» (масаж, самомасаж).

• Фізкультхвилинок. Виготовлені нетрадиційне обладнання, тренажери дозволяють вирішувати завдання, спрямованні на збереження здоров'я дітей та їх повноцінний психофізичний розвиток. Викликають інтерес до проведення ігрової гімнастики, сприяють систематичному використанню нетрадиційного фізкультурного обладнання, створють позитивну емоційну атмосферу, викликають бажання у дітей до виконання фізичних вправ і рухів. Спільна робота рухового, вестибулярного, зорового і тактильного аналізаторів, що включаються при виконанні вправ, підсилює якість їх виконання, що зміцнює м'язи спини й черевного пресу, а найголовніше - формує навички правильної постави. Крім того, така діяльність сприяє вдосконаленню функцій рівноваги і рухового контролю, зміцненню та розслабленню різних груп м'язів, тренуванню серцево-судинної та дихальної систем, розвитку гнучкості, координації рухів, уміння володіти своїм тілом.

вирирва

Кiлькiсть переглядiв: 660