Заняття музично-естетичного циклу проводяться з дітьми всіх вікових груп двічі на тиждень. За річним планом організовуються та проводяться свята і розваги.У закладі дошкільної освіти кваліфіковані музичні керівники - Горбачова Олена Вікторівна, спеціаліст, та Богачова Ірина Вікторівна, спеціаліст ІІ категорії, з багаторічним стажем педагогічної діяльності, творчим ставленнням до роботи та невичерпним натхненням.
В нашому дитячому садку відмічаються дні народження малят, казкових друзів, розваги, присвячені природним явищам; відзначаються обрядовими дійствами зміни пори року.
Також влаштовуються вечори музичних ігор, пісенних і образних музично-пластичних загадок-відгадок, улюблених пісень і танців, музикування; організовуються слухання аудіоконцертів, концертів у виконанні старших дітей із залученням малюків.
В дитячому садку започатковуються музичні святкові традиції, у доступній формі дітей ознайомлюють з музичними ознаками традиційних українських свят Миколая, Різдво, Великдень, Масляна.
О, музико, солодкий твій полон.
«Музика, як будь- яке мистецтво, допомагає дітям впізнавати світ, виховує дітей» - так визначив композитор Д. Кабалевський роль музики у формуванні особистості.
У нашому дитячому садку відводиться важлива роль музичним заняттям. Основними видами музичноі діяльності є ритмічні вправи, слухання музики, поспівки, співи, розучування танків, рухливі ігри та гра на дитячих музичних інструментах
В процесі занять музичному керівникові відкриваються широкі можливості для всебічного розвитку дітей..Так, емоційна сила музики, зміст пісень, що слухають і виконують діти, сприяють формуванню основ морально-естетичних якостей. Виконуючи з великим піднесенням пісні про рідний край, про Україну, діти сповнюються глибокими патріотичними почуттями та любов*ю до свого рідного краю.
Вивчаючи танцювальні рухи, дошкільнята закріплюють, удосконалюють основні рухи, які вони вивчали раніше. У нашому дитячому садочку ми намагаємося створювати необхідні умови, щоб діти охоче залучалися до всіх видів музичної діяльності, активно брали участь в них, відтворювали не тільки запропонований музичним керівником образ, але й прагнули до імпровізації, виявляли свою творчість.
Практика з дошкільнятами засвідчує, що заняття музикою стимулюють розвиток їх мовлення ....Будь-яке зв'язне мовлення є ритмічним, мелодійним, і малята залюбки «граються» зі словами.
Музикасприяє також збагаченню мовлення, запам'ятовуванню, оскільки дитина може запам'ятати фрази з пісні, складніші за природні. Є чимало пісень з описом та переліком різних речей, які збагачують словник дитини.
Дошкільні роки - це час найбільшого накопичення музичних вражень, інтенсивного розвитку музичного сприймання.
Успіх музичного виховання, яке здійснюється в дошкільному закладі, чимало залежить від того, як організоване виховання в родині.
Тож давайте разом, спільними зусиллями залучати малюків до світу прекрасного!
Виховання патриотизму на музичних заняттях