РОЗВИВАЮЧІ ІГРИ ТА ВПРАВИ

Бізіборд або як заохочувати дитину дошкільного віку до гри

wym-1718954559039

/Files/images/vlada/rodina/metodist/Без названия.jpg

Бізіборд власними руками

wym-1718954069313

Розвивайки для дітей 2-3 років

wym-1718953629013

wym-1718953592114

wym-1718953545319

- ЛОТО. Дуже корисна гра, її не варто недооцінювати. Дитина вчиться шукати відповідність + розширює словниковий запас.

- ПАЗЛИ – з кількох частин. Але їх теж потрібно вчити складати, терпляче показувати, що до чого підходить, допомагайте малюкові, а він нехай тільки закріплює елементи пальчиком.

- КАРТИНКИ-двійнята, коли всі картинки розкидані і потрібно знайти два однакових малюнки (кількість спочатку має бути 4-5 картинок, потім по одній – дві додавати).

- Рамка-вкладиш – Рівень складності вибираєте в залежності від того, як давно Ваш малюк робить такі завдання. Починати краще з тих, де всередині намальований предмет, який малюк шукає.

- СОРТЕР з різноманітними віконцями. Слідкуйте тільки, щоб він був грамотним, і в одне віконце не можна було просунути всі фігурки, тільки іншою стороною.

- ПОЛОВИНКИ, коли у дитини є одна частина тваринки або будь-якої іншої картинки, а їй потрібно знайти другу частину. Починайте з невеликої кількості малюнків (три-чотири), щоб у дитини не розбігалися очі. Коли буде легко справлятися – додавайте.

- ФІГУРИ – їх починати вчити краще теж з рамок-вкладишів, також часто буває кожна фігурка з “будиночком” окремо. Не уникайте ніби “складних” фігур – трапеція, паралелограм – діти нормально ставляться до виду будь-яких фігур і знайти їх серед форм в рамці не складніше, ніж форму малинки або собачки.

- МОЗАЇКА, але з великими зручними частинами і зрозумілими малюнками. Вибирайте за віком, не забігаючи наперед. Мозаїка тренує дрібну моторику рук і сприяє вивченню кольорів.

- Знаходити маму і дитину, кожній тварині будинок, хто що їсть. Спочатку Ви тільки розповідаєте, а дитина приєднує.

- Прості ТІНІ і КОНТУРИ. Коли на зображенні 3-4 тіні зрозумілих дитині предметів (машина, яблуко, корова, слон), а Ви даєте картинку справжнього слона і просите знайти – де також слон? Не уточнюючи, що він якийсь інший на тіні. У нього теж є хобот, теж є хвостик, вчіть бачити характерні деталі предметів та істот.

- ПІДІБРАТИ ВІЗЕРУНОК. Коли потрібно знайти шматочок від загального малюнка. Початкова кількість шуканих шматочків, звичайно, повинна бути невеликою – 3-4. Вчіть бачити малюнок – “Дивись, тут у нас грибочки, а де ти ще бачиш грибочки?”.

Кiлькiсть переглядiв: 65